کولر گازی مدل WTFSAK60CC-I از قدرت خنک کنندگی فوق العاده بالایی برخوردار است . این کولر دارای یک پنل داخلی به رنگ سفید می باشد که برروی آن یک صفحه نمایش LED قرار گرفته است و یک سری اطلاعات مربوط به تنظیم دستگاه و میزان درجه حرارت را نمایش می دهد . این دستگاه دارای امکانات و قابلیت های فراوانی می باشد که کمک می کند محیطی خنک برای شما فراهم شود .

کولرگازی مدل WTFSAK60CC-I

از جمله این قابلیت ها می توان به راه اندازی خودکار اشاره نمود در زمان قطع برق تمامی تنظیمات مورد نظر شما ذخیره شود و هنگامی که دوباره برق وصل شود با همان تنظیمات قبلی شروع به کار کند . تایمر خاموش و روشن یکی دیگر از ویژگی های این کولر می باشد که با استفاده از آن می توانید زمان خاموش یا روشن کولرگازی را حداکثر به فاصله 24 ساعت تنظیم کنید . حالت خواب عمیق ویژگی دیگر این محصول است که با فعال کردن آن ، دستگاه به صورت خودکار دما و رطوبت اتاق را به طور دقیق تنظیم خواهد کرد .

این کولر کم مصرف دارای فناوری اینوتر میباشد که باعث شده مصرف برق و سطح سر و صدا به میزان چشمگیری کاهش یابد و در عین حال قدرت خنک کنندگی آن افزایش یابد . برخی دیگر از امکانات و ویژگی ها عبارتند از : قابلیت یخ زدگی هوشمند ، قابلیت خود تمیز شوندگی ، سیستم عیب یاب هوشمند و حالت توربو که همگی در جهت رفاه حال کاربران طراحی شده است .


کولرگازی با کیفیت وایت وستینگ هاوس کولرگازی ,قابلیت ,کولر ,ویژگی ,تنظیم ,wtfsak60cc منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی جنگل لبخند آفتابگـــردون ???? طلا کلیپ بانک لینک های دانلود فیلم ، دانلود سریال و دانلود آهنگ میباشد همه چی موجوده چگونه استرس خود را کاهش دهیم و شادی بیشتر داشته باشیم پست نما عرفان طب اصفهان موزیک رسانه تیتراژ دانلود فیلم سریال رایگان